Testegyensúly-Gerinctréning

Testegyensúly-Gerinctréning

Fókuszban a gerincünk

A helytelen vagy túlzott terhelés, sérülés vagy egyéb betegség gyakran vezet az izomegyensúly megbomlásához.
A helyes tartás – és mozgástechnika rendkívül fontos!

Egyáltalán nem mindegy hogyan ülünk vagy állunk, hogyan cipeljük a terhet, hogyan végezzük napi teendőinket.
A vízszintes testhelyzet kivételével bármilyen testhelyzetben is tartjuk magunkat, gerincünkre különböző negatív hatású erők hatnak.
Tart a gravitációval szemben, biztos stabilitást nyújt testünk számára nagykiterjedésű,esetleg egyensúlyvesztéssel járó végtagmozgások esetén.
Állás és ülés közben is fontos odafigyelni rá, hogy megtartsuk gerincünk természetes görbületeit.

Helyes tartás – és mozgástechnikával rengeteg plusz energia befektetéstől kíméljük meg gerincünket és a tartásában , stabilitásában résztvevő izmainkat.
A helyes tartás és mozgástechnika kialakításában kiváló segítség a preventív gerinctorna!

A testegyensúly-gerinctréning során a gerinc működését és tartását befolyásoló izmokat erősítjük és nyújtjuk.
A hasizmok és a farizmok erősítésének köszönhetően kiválló alakformáló hatással is párosul 

A preventív gerinctréninget ajánljuk mindenkinek,akinek:

  • irodai munkát végez,akár napi 8h is lehet az ülve töltött órák száma
  • mozgásszegény életmódban
  • enyhe gerincpanaszai vannak
  • még nincsenek gerinc panaszai > de gerinctudatosan szeretne élni
  • javítani szeretne mindennapi-vagy sporttevékenységén

A gerinctréningen eszközökkel és eszközök nélkül is dolgozunk. Használunk Fitball labdát, pilates labdát